19 joulukuuta, 2014

everyday bag


Oon pitkään etisnyt uutta arkilaukkua. Käytin mun Tory Burch -merkkistä laukkua noin 1,5 vuotta lähes päivittäin, eli on jo aika hankkia uusi. Ei vain siksi, että olisin kyllästynyt vanhaan. Se alkaa jo olla parhaat päivänsä nähnyt; nahka on yhdestä nurkasta tosi rumasti kulunut puhki. En tajua, miten alkuperäishinnaltaan yli 500 euron laukku (onneks maksoin itse alennetun hinnan) voi olla suunniteltu niin huonosti.. Nahan alle on laitettu muoviputki(!?) muotoilemaan nurkat pyöreiksi, ja sen päällä oleva nahka on vissiin sitten niin ohutta, että se on pikkuhiljaa kulunut rikki. Eli tiedänpähän jatkossa laukkuja ostaessani varmistaa, ettei niihin ole tungettu muovia ohuen nahan alle... 

Yllä olevassa kuvassa näkyy eilen tilaamani Coccinellen laukku, jota olin katsellut jo joskus aiemminkin. Olin vähän epävarma sen mitoista, sillä se on leveydeltään 38cm, joka on mun mielestä jo aika iso. Mutta sitten ajattelin, että tarvin kyllä tilavan laukun kun kuljetan kirjoja, läppäriä ja muutenkin puolta omaisuuttani mukanani yliopistolle jne. Eli nyt vain odottelen että posti tois mulle uuden laukun, ja toivon että se olisi livenä yhtä ihana kuin kuvissa! Ja että se olisi kestävää materiaalia..

2 kommenttia:

nessanelamaa@gmail.com kirjoitti...

Oletpa löytänyt kivan laukun!

Unknown kirjoitti...

Vanessa Ekholm: Kiitos! Coccinellella on kyllä hyviä laukkuja (: