21 tammikuuta, 2016

PINK ETC



Muutama lemppari niistä ostoksista, joita mun tuli tehtyä Floridassa. Olimme siellä kolme ja puoli viikkoa, mutta onnistuin ihmeen hyvin hillitsemään mun shoppailuintoa! Näiden juttujen lisäksi ostin vähän urheiluvaatteita ja pari muuta vaatekappaletta. Floridassa oli kyllä todella hyvät shoppailumahdollisuudet, kaikissa kaupungeissa joissa käytiin oli isoja outlet-keskuksia. Saks Fifth Avenuelta ostin tuon Rebecca Minkoffin vaaleanpunaisen pikkulaukun, jota olenkin jo ehtinyt käyttää melko monesti. Harmaa, ohut neulemekko ja korkkarit ovat Forever21:sta, musta toppi Armani Exchangelta.

Tänään mulla on ollut vähän tylsä päivä. Heräsin seitsemän jälkeen, sillä mun oli tarkoitus mennä kahdeksan aikaan luennolle. Mulle olikin yön aikana tullut silmätulehdus, joten ei muuta kuin YTHS:lle ja apteekin kautta kotiin. Kotiin päästyäni ajattelin tehdä kesätyöhakemuksia, mutta läppäri päättikin asentaa päivityksiä parin tunnin ajan... No nyt vihdoin tämä toimii ja seuraavaksi alankin hommiin. Onneksi illalla pääsee myös kuntosalille, siitäkin voi tulla parempi fiilis. Huomiseksi varasin ajan kampaajalle, tarkoitus olisi leikkuuttaa pitkästä aikaa vähän lyhyempi, polkkamallinen tukka!

2 kommenttia:

Pinja kirjoitti...

Apua miten söpö tuo laukku! Rebecca Minkoffin laukut on kyllä muutenkin mun mieleen :)

Unknown kirjoitti...

Kiitti! Oon itsekin aivan ihastunut Minkoffeihin :)